Zákaznický účet na 123zajezdy.cz

Aktuality
Vlastní zákaznický účet na 123zajezdy.cz

Vlastní zákaznický účet na 123zajezdy.cz

6.2.2015

Vytvořte si svůj vlastní zákaznický účet na 123zajezdy.cz a neunikne vám žádná zajímavá nabídka zájezdů nebo last-minute nabídek z nabídek více jak 250 cestovních kanceláří.

Co vám přináší vlastní zákaznický účet na 123zajezdy.cz ?

-          Žádná aktuální nabídka vám neunikne

-          Sami si spravujete objem a rozsah zasílaných nabídek

-          Můžete si nastavit neomezený počet zasílaných aktuálních nabídek

-          Zasílání aktuálních nabídek můžete kdykoliv ukončit

-          Jednoduše filtrujete z miliónů jednotlivých nabídek zájezdů

Je to jednoduché. Vytvořte si účet zákazníka (viz přihlášení). Na vytvoření tohoto účtu není nic složité, stačí zadat vaše jméno, příjmení a e-mail (bude zároveň sloužit jako přihlašovací jméno), případně další nepovinné údaje, jako je adresa či telefon apod. Na váš e-mail vám bude obratem zasláno přihlašovací heslo. Poté již stačí se pouze přihlásit do svého účtu (můžete si změnit zaslané přihlašovací heslo, případně upravit svůj zákaznický profil)

V rámci svého nastaveného účtu si poté můžete vytvářet „aktuální nabídky“, což jsou dle vámi definovaných kritérií filtrované nabídky zájezdů či last-minute nabídek. Svou vlastní aktuální nabídku  (viz. odkaz nová aktuální nabídka) si nastavíte prostřednictvím jednotlivých kritérií podle vašich požadavků.

Můžete vybírat z mnoha kritérií:

    • stát (můžete stanovit zaškrtnutím více položek)
    • destinace (můžete stanovit zaškrtnutím více položek)
    • termín od-do  (tj. určení od kdy můžete odjet, kdy se musíte vrátit zpět do ČR)
    • počet dní (dle intervalů)
    • cena
    • strava
    • doprava (typ dopravy)
    • letiště
    • odjezd (v případě autobusové dopravy možnost odjezdu – nevyužívají však všechny CK)
    • kategorie hotelu (počet hvězdiček)
    • first minute / last minute
    • typ zájezdu
    • typ ubytování
    • název ubytování

Zároveň si musíte nastavit frekvenci odesílání konkrétní aktuální nabídky (nejčastěji 2x denně, nejméně 1x měsíc), určíte i grafickou podobu v jaké chcete nabídky dostávat (sloupcové rozložení – doporučujeme, řádkové rozložení) a určíte období (od-do) po které chcete uvedené aktuální nabídky dostávat.

Při stanovení kritérií nemusíte určovat všechna kritéria, přesnější specifikace bude zřejmě více vyhovovat vašim potřebám. Nicméně se zase naopak zmenší objem jednotlivých nabídek. Vše má své pro a proti. Každopádně platí, že toto své nastavení můžete kdykoliv při přihlášení změnit, upravit či zcela vymazat.

Takto vytvořených aktuálních nabídek můžete mít vytvořeno více, jejich počet není omezen. Můžete si tak specificky nastavit podmínky tak, aby vám to pro vaše cestovatelské potřeby lépe vyhovovalo. Zároveň kdykoliv můžete zasílání těchto nabídek sami vypnout, případně přidat jiné varianty dle měnících se podmínek.

Uvedené rozesílání nabídek je zcela automatizované, vychází v daném okamžiku z volných kapacit. Berte v úvahu, že se nabídka zájezdů, zvláště pak last-minute nabídek zájezdů, průběžně může velmi rychle změnit. Některé cestovní kanceláře (v naší nabídce jich máme více jak 250) neaktualizují last-minute nabídky průběžně, ale pouze v určitých intervalech či např. 1x denně. Děkujeme za pochopení.

Máte-li více specifické požadavky, chcete-li cestovat s větší rodinou (nutnost větších pokojů – např. 2 další přistýlky, rodinné pokoje apod.), případně máte již blízko k plánovanému odletu, doporučujeme vám ještě využít naší další službu – Hlídat last-minute. Tyto nabídky vám osobně vybíráme z aktuální nabídky všech cestovních kanceláří, více je personifikujeme vašim požadavkům, vždy před odesláním ověřujeme aktuálnost nabídky a především zohledňujeme doporučení a recenze jednotlivých ubytování.

A samozřejmě vždy platí, máte –li jakékoliv dotazy k zájezdům, nabídkách či se potřebujete pouze poradit o vašich plánovaných cestovatelských plánech – kontaktujte nás. Rádi vám s výběrem vaší dovolené pomůžeme.